Fogamzásgátló - Velgyn

Kérdés:  Velgynt szedek, amióta ezt a gyógyszert szedem, az első két hónapba 3 nap, most már csak 1 nap a menstruáció. Akkor is és most is tisztasági betét elegendő volt.
Ez gyógyszer mellett normális? Más fogamzásgátló mellett 6 nap erős vérzéses menstruációm volt.

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2014 ;19(szeptemberi)   InforMed

Válasz:  A tabletta mellett NINCS igazi havibaj! A gyógyszer abbahagyására lép fel vérzés, de ez egy műtermék, semmi köze az igazi menstruációhoz! (Ha elfelejt 2-3 tablettát, arra már megjön.)
Van tabletta és injekció, ami mellett egyáltalán nincs ez a művérzés.
Összefoglalva: ne törődjön vele, ez nem terhességet jelent, ne izgassa magát miatta. Kevesebb kellemetlensége van.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. A tabletták csökkentik a vérzést, sok nő - noha nincs partnere - ezért szedi.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2014-09-14 19:37:44
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop