Sárgás folyás, kellemetlen szag

Kérdés:  Antibiotikum kezelés után vettem észre, hogy vizelés után csípő érzés, viszketés mára már elmúlt. De Fehéres-sárgás folyásom van, ami kicsit kellemetlen szagú.
Az orvsom szabadságon van még 2 hétig. Mit tehetek addig? Valószínű, hogy ez gomba vagy inkább valami más?

| hüvelyfolyás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2014 ;19(szeptemberi)   InforMed

Válasz:  Javaslom, sürgősen menjen másik orvoshoz! Öngyógyítással ne próbálkozzon.
A fogamzásgátló injekciónak pont ez az előnye, 3 havonta kell adni, nem kell minden nap fejben tartani, és a hasmenés sem zavarja.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Gyakori nőgyógyászati problémák rovatban olvashatók.

2014-09-23 21:23:18
| hüvelyfolyás