Viszketés

Kérdés:  Lassan két éve szedek fogamzásgátlót (Mistral), melyet az orvosom az extrém menzeszem okán írt fel. Ez használ. Rendszeresen járok kontrollra, 3-4 cm-es miómám van, orvosom szerint nem változik, nem kell piszkálni. Panaszt nem okoz.
Viszont egy éve a nagy szeméremajkam és szeméremdombom erősen viszket. Próbálom nem vakarni, Canestennel kentem, nem használt, testápolóval kenem, de amint este ágyba bújok, őrületesen viszketni kezd.
Hüvelyi gondom nincs, eredményem p1. Amikor legutóbb említettem orvosomnak azt mondta, ne foglalkozzak a viszketéssel, elmúlik. De nem múlt el! Próbáltam, hogy a szőrtelenítést elhagytam, de semmi változás.
Mi okozhatja ezt a kellemetlen viszketést?

| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom, hüvelyfertőzés
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2014 ;19(novemberi)   InforMed

Válasz:  Valószínűleg fertőzés van a hüvelyében! Tenyésztést és kenetvizsgálatot kell végezni, majd a kapott eredménynek megfelelően kell kezelni. Ne halogassa, ezt mielőbb el kell végezni.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2014-11-25 05:53:56
| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom, hüvelyfertőzés

Web Design & Development Prowebshop