Terhes lehetek? Csökkentette a hatását?

Kérdés:  Múlt hét hétfőn vettem be a fogamzásgátló gyógyszerem, keddtől számítva jött a 7 napos szünet, de mivel felfáztam, így keddtől Zinnat antibiotikumot szedtem - napi 2x1-et ami, elfogyott, vasárnap vettem be az utolsót. Mellé írt még fel az orvosom Klion hüvelykúpot, mert volt folyásom is. Ma kezdtem el szedni a fogamzásgátló gyógyszerem első nap. Deciora 3 mg/2 mg-os. Ma együtt voltam a barátommal védekezés nélkül.
Ez nagy gond? Butaságot csináltam?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2014 ;19(novemberi)   InforMed

Válasz:  Semmi gond! A tabletta és az antibiotikumok nem zavarják egymás hatását, ráadásul a tabletta a 7 napos szünet alatt is véd. Tehát legyen nyugodt, védve van!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2014-11-28 05:59:48
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés