Nem megfelelő vérzés

Kérdés:  Mostanában sötétbarnás színű és darabos a menstruációm. Van, hogy köztesvérzés is van, vagy ilyen barnás folyás. (Fogamzásgátlót szedek lassan egy éve, úgyhogy nem kéne már köztesvérzésnek lennie.) Valamint egy ideje fáj a szex. Van, hogy a hüvelyem annyira fáj, hogy nem is tudok együtt lenni a barátommal, de ha nem fáj és csináljuk egy ideig olyankor meg az alhasam kezd el fájni, és olyan érzés, mintha ott ütögetne bennem valamit.
Mitől lehet ez?
Előre is köszönöm válaszát!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2014 ;19(novemberi)   InforMed

Válasz:  Önnek két gondja van: egyrészt nem megfelelő a tablettája, azt váltani kellene, másrészt van egy hüvelygyulladása. (Részben a vérezgetéstől.)
Mielőbb menjen el orvoshoz!
Segítségként olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról, a fogamzásgátló injekcióról és a folyásról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2014-11-28 05:59:52
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés