Rövid ideig tartó menstruáció

Kérdés:  28 éves vagyok, 9 év után, több mint egy éve abbahagytam a fogamzásgátló gyógyszer szedését. A gyógyszer abbahagyása után a ciklusom rendszeres. Annyi az érdekes, hogy az egyik hónapban 28-29 napos a ciklusom, míg a következőben 32-33 napos és ez váltakozik. Ez normális? Mitől lehetséges?
Rövid ideig tart és kevés mennyiségű a menstruációm (4 db normál tampon elegendő, és max. 3-4 napig tart). Ez utalhat valamilyen problémára? Baba jöhet, ha szeretne, 4 hónapja nem védekezünk. Aggódok, hogy esetleg valami komolyabb probléma van velem. Érdemes elmennem valamilyen kivizsgálásra?

| terhesség, szülés, várandósság
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2014 ;19(novemberi)   InforMed

Válasz:  Igen, az nem ártana. Bár egy átlag párnál 12 hónap alatt jön össze a baba, minek várjanak, jobb utána nézni, hogy minden rendben van-e?
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél az előkészületről, az élet csodáiról és a meddőségről-írottakat.
Nézze meg a videókat. (Táncoló ikerbabák.)
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Terhesség, szülés rovatban olvashatók.

2014-12-08 06:27:07
| terhesség, szülés, várandósság

Web Design & Development Prowebshop