Terhes lehetek?

Kérdés:  18 éves lány vagyok. Már egy éve szedem a Belara nevű fogamzásgátlót, viszont a barátommal összevesztünk 4 hónapja és addig abbahagytam a szedését, viszont most újra együtt vagyunk egy hónapja és a menstruációm (?) napján újra elkezdtem szedni. 1 tablettát elfelejtettem bevenni a szedés közben.
A problémám, hogy letelt a 7 nap, el kellene kezdenem a következő adag szedését, viszont nem jött még meg! Kisseb barnás váladékozást tapasztalok pár napja, de mást nem!
Szedjem tovább a gyógyszert vagy várjam meg a menstruációm kezdetét? Lehetek terhes?
Köszönöm a válaszát előre is!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2014 ;19(decemberi)   InforMed

Válasz:  Ez előfordul, de a tabletta védi Önt. A megvonásos vérzés nem mindig jelentkezik. Nyugodtan folytassa a szedést. Ha még egy szünetben nem vérzik, menjen orvoshoz.
Az én betegeim pont azért imádják az injekciót, mert amellett nincs hivatalosan nincs vérzés.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2014-12-29 06:41:30
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés