Fogamzásgátló gyógyszer

Kérdés:  Mi a teendő, vagy mi történhet, ha az Iamna nevű gyógyszert nem a menzesz első napján, hanem mondjuk köztesvérzésnél menzesz előtt kezdtem el szedni. 1 nap véreztem, gondoltam előbb jött 4 nappal, mert mindig előbb jön, aztán elmúlt, de most a 3 nap barnás véres váladék van.
Hagyjam abba vagy szedjem tovább?
Köszönöm válaszát!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2014 ;19(decemberi)   InforMed

Válasz:  Folytassa a szedést, ha abbahagyja a vérzés erősödni fog. A doboz végén tartsa meg a 7 napos szünetet, és kezdje a következő dobozt. A védelem onnan már biztos.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és boldog Újesztendőt kívánok:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2014-12-31 06:24:47
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop