Vérzés kimaradása

Kérdés:  3 éve szedek (Jangee) fogamzásgátlót. A 3 év alatt semmiféle problémám nem volt, a szünetekben mindig megjött a vérzésem. Most viszont nem jött meg. Semmiféle betegségem nem volt, sem hányás, sem hasmenés és egy szem sem maradt ki. A mellem feszült és a hasam is fájt, ugyanúgy ahogy eddig is szokott a vérzésem előtt, most viszont semmi.
Mi lehet a gond? Tesztet kell csinálnom?
Előre is köszönöm a válaszát!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(januári)   InforMed

Válasz:  Ha rendszeresen szedte, a terhesség nagyon valószínűtlen, szedje tovább, de akkor is el kell mennie vizsgálatra a biztonság kedvéért. A teszt önmagában nem elég!
A tabletta mellett egyébként csak megvonásos vérzés van, amit a tabletta abbahagyása (= hormonszint hirtelen lezuhan) okoz. Ez egy - szerintem - teljesen felesleges műtermék. A fogamzásgátló injekció mellett nincs vérzés egyáltalán. Az én betegeim sokkal kényelmesebbnek tartják.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2015-01-09 06:25:39
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés