HPV, fekély vagy valami más?

Kérdés:  25 éves vagyok, bő 1 hónapja kezdtem el megint fogamzásgátlót szedni (Novinette), mikor újra aktív szexuális életet kezdtem élni a párommal. A gyógyszer szedése után másfél héttel kezdődtek a gondok: folyamatos tompa fájdalom, nem elviselhetetlen, de zavaró a petefészkemben.
Orvos ajánlásával végigcsináltam egy Augmentin+Normaflor kúrát. Az elmúlt héten viszont megint éreztem a fájdalmat, közben többször tapasztaltam vérzést még idő előtt, illetve ami nagyon aggaszt, hogy apró 4-5 szemölcsszerű dudor jelent meg a gát környékén és 3 napja egy seb kb. 2-3 cm átmérőjű, a combom belső felén (vastagabb pereme van, belül piros).
Nőgyógyászhoz időpontot, csak jövő hétre kaptam, addig is kérném a tünetek enyhítésében a tanácsát (Betadinnel ecsetelem, fürdés után Candibene).
Köszönettel!

| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom, hüvelyfertőzés
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(februári)   InforMed

Válasz:  Sürgősen tenyésztést és kenetvizsgálatot kell végezni, és jó lenne HPV és más vírusok vizsgálata is az eredményes kezeléshez.
Házi kezelés eredménytelen, inkább menjen másik orvoshoz.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról, továbbá a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2015-02-11 06:58:11
| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom, hüvelyfertőzés