Lyndinette 20 fogamzásgátló

Kérdés:  Korábban szedtem már Cypromixet, Yangee fogamzásgátlót és egyiknél sem volt mellékhatás.
Pár év kihagyás után most ismét elkezdtem gyógyszert szedni az orvosom javaslatára (magától szétrepedt ciszta miatt), Lyndinette 20 tablettát írt fel.
Az 5. szemnél tartok, de 3 napja fáj a fejem, enyhe menstruációs jellegű görcseim vannak, a melleim enyhén megduzzadtak és kissé fájnak, valamint nagyon nagymértékű feszültséget érzek magamban és a hangulatom depresszív lett.
Lehetséges, hogy ennyi idő után és ennyi mellékhatást érzek? Szabad így tovább szedni vagy váltani érdemes? A váltás 5 szem bevétele után hogyan történik?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(februári)   InforMed

Válasz:  Az életben mindent meg kell szokni, a tablettát is. Szerintem szedje be ezt a csomagot, ne változtasson, a panaszai el fognak múlni. Az én betegeim libidófokozó hatása miatt nagyon szeretik ezt a tablettát. Erre is figyeljen.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2015-02-11 06:58:11
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés