Lehetek terhes?

Kérdés:  Tisztelt Doktor Úr! A barátommal menstruációm időszaka alatt megkívántuk egymást, de nem feküdtünk le, csak egymáshoz dörzsöltük nemi szerveinket, rajtam volt egy vékony nadrág, bugyi, betét, rajta viszont semmi és elment.
Azóta nem tudok aludni, gyomorgörcsöm van, mert félek, hogy nem eshettem teherbe? A menstruációm 4. napja volt. Lehetséges, hogy valahogy mégis bejuthatott az ondó a nemi szervembe? A vékony nadrágon, bugyin, betéten keresztül esetleg átfolyhatott a nadrágon és oldalt befolyhatott?
Nagyon félek, kérem, segítsen!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(februári)   InforMed

Válasz:  Ez nem valószínű, DE: 1. Már a Bibliában benne van, hogy vérző nőnek tilos a szex. 2. Ijedezés helyett nem lenne jobb tablettát szedni? Ön van veszélyben, Önnek kell védekeznie! (Ráadásul csak Ön tud hatásosan védekezni.)
Javaslatom: mielőbb írasson tablettát, és a következő vérzéskor kezdje el szedni.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. A tabletták csökkentik a vérzést, sok nő - noha nincs partnere - ezért szedi.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2015-02-22 05:43:23
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop