Nagy mennyiségű hüvelyváladék

Kérdés:  A legutóbbi együttlét közben hirtelen nagy mennyiségű hüvelyváladék távozott belőlem. Mivel fogamzásgátlót szedek, így inkább szárazak mondható a hüvelyem az együttlétek közben. Előtte nem is tapasztaltam ilyet, azért ijedtem meg egy kicsit, hogy mi lehetett ez?
Színtelen, szagtalan folyadék volt, ami hirtelen jött ki belőlem, ezért először azt hittem, hogy a párom ment el bennem, mert mennyiségre is olyan volt, de ez nem miatta volt.
A lepedőn sem hagyott nyomot ez a folyadék. Nem pisi és nem is nyál volt. Orgazmust még soha nem éltem át semmilyen formában, viszont az együttlét nagyon jó volt.
Azonban nem társult a mások által leírt "test rángatózásával" és a "hüvely lüktetésével".
Azt mondják, azt lehet tudni, ha az volt. Viszont lehet a hirtelen ijedtség miatt nem tudtam beazonosítani? Teljesen tanácstalan vagyok, hogy mi lehetett az a folyadék. Hüvelyi orgazmus társulhat ilyennel?
Előre is köszönöm válaszát!

| szex, orgazmus
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(áprilisi)   InforMed

Válasz:  A fogamzásgátlók nem okoznak hüvelyszárazságot! A hüvelyszárazságot a női hormonok hiánya okozza. Orgazmus magyarázhatja észlelését.
Üdvözlettel:
Petróczi dr.

Kapcsolódó cikkek a Partnerkapcsolat, szex rovatban olvashatók.

2015-05-04 22:14:38
| szex, orgazmus

Web Design & Development Prowebshop