Terhesség?

Kérdés:  20 éves vagyok, már 3 éve szedek Jangee nevezetű fogamzásgátlót, és újabban fura tüneteket észlelek magamon. A mellbimbón néha érzékeny, de nem menzesz előtt, a melleim nagyobbak lettek, híztam is.
A gyógyszert van, amikor nem a pontos időben, de 12 órán belül beszedem.
Múlt hónapban a menzeszem 2 nappal előbb megjött, mint kellett volna. Már megfordult a fejemben, hogy veszek egy tesztet, nem vagyok e terhes így a tünetek alapján.
Ön szerint, vennem kellene?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(áprilisi)   InforMed

Válasz:  Ne tesztet vegyen, hanem menjen el vizsgálatra! Nagyon valószínűtlen, hogy terhes legyen, de az ördög nem alszik. Ez a biztos!
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2015-05-06 06:31:29
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés