Miért nem jött meg?

Kérdés:  6 hónapja szedem a Milligest fogamzásgátló tablettát, eddig mindig rendszeresen megjött a 4. napra. Most van a 4. nap és még nem jött meg. A gyógyszert mindig rendesen szedtem egy nap sem maradt ki. Mi lehet a baj?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(áprilisi)   InforMed

Válasz:  Egy vizsgálat nem árt, de ne ijedjen meg, nincs gond. A tabletták csökkenti a vérzést, - sok nő ezért szedi - de néha ez túl jól sikerül.
Megjegyzem, az én betegeim az injekciót szereti, amellett egyáltalán nincs vérzés. Az USÁ-ban szinte csak ezt használják a nők, nagyon kényelmes.
Egy vizsgálatra azért menjen el!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. A tabletták csökkentik a vérzést és a görcsöket, sok nő - noha nincs partnere - ezért szedi.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2015-05-06 19:02:14
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés