Fogamzásgátló és antibiotikum

Kérdés:  Barátnőm a Triodena tablettát szedi időközben a foga bedurrant és az ínye hatalmasra dagadt, fél arcán egy pukli nőtt, amit fel kellett vágni és antibiotikumot adtak rá.
Ez alatt 2x voltunk együtt és csak megszakításos módszerre védekeztünk. Van min izgulni?
Előre is köszönöm a választ!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(májusi)   InforMed

Válasz:  Ha jól értem, barátnője szedi a Triodenát. Ha így van, nincs ok aggodalomra, a védőhatás az antibiotikum ellenére folyamatos. Jobbulást kívánok barátnőjének.
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2015-05-26 21:13:42
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés