Vérzés

Kérdés:  36 éves vagyok, 1 éve kezdtem szedni a Tri-Regol fogamzásgátlót. 3 hónappal ezelőtt elkezdtem alatta maszatolni.
Elmentem nőgyógyászhoz, aki megvizsgált, kenetet is vett, aminek negatív lett az eredménye!
Kaptam egy másik gyógyszert, aminek a neve Gestomix. Az első levélnél tartok, de egy héttel előbb megjött a menzeszem a gyógyszer alatt.
Fogalmam sincs, hogy most ilyenkor mi a teendő, mert már nagyon elkeserít, hogy 3 hónapja ezzel kínlódok.
Tanácsára lenne szükségem, hagyjam abba a gyógyszerszedést és keressek másik védekezési módszert? Az injekciós védekezés mennyire biztonságos, mert ez is megfordult már a fejemben!
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(májusi)   InforMed

Válasz:  Az injekció tökéletesen biztonságos, betegeim véleménye alapján csak ajánlani tudom!
A tablettánál más típusra kellene átállni.
Segítségként olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2015-05-26 21:13:43
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés