Menstruáció

Kérdés:  2014. szeptember óta szedem az Azália fogamzásgátlót, szoptatok, de két hónapja nem jön meg a menstruációm, ezért abbahagytam a gyógyszerszedést. Tesztet is csináltam, nem vagyok terhes.

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(májusi)   InforMed

Válasz:  Önnek nem mondták el, hogy az Azalea mellett nincs havibaj… előbb-utóbb elmarad. (Akár az injekció mellett.) Ez elég sajnálatos. A szoptatós mamák vérzése egyébként is rendszertelen.
Előbb kellett volna levelet írnia……..
Tekintve, hogy rendes tablettát a tejelapadás veszélye miatt nem szedhet, azt javaslom gumizzanak, amíg van teje.
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2015-05-28 20:14:59
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop