Fogamzásgátló és hányás

Kérdés:  Gestomix nevű fogamzásgátló tablettát szedem április 6-a óta és vasárnap fejeztem be a második levelet. Minden nap este 8 órakor szedem be, viszont előző héten csütörtök este a tabletta beszedése után pár órával hánytam, ezért kétlem, hogy felszívódott volna a tabletta.
Másnap nem pótoltam, mert akkor felborult volna a tablettaszedés menete, a betegtájékoztató mégis azt írja, hogy pótolni kellett volna.
Péntek este ugyanúgy bevettem a szokásos időben.
Ilyenkor mi a teendő? Kiegészítő védekezés a következő levél szedéséig elegendő?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(májusi)   InforMed

Válasz:  Ön biztonságban van! Felesleges a kiegészítés!
A fogamzásgátló tabletta a 7 napos szünet alatt is véd, 1-2 db kihagyása legfeljebb vérzést okoz. Tehát Ön továbbra is biztonságban van.
A fogamzásgátló injekciónak pont ez az előnye, 3 havonta kell adni, nem kell minden nap fejben tartani, és a hasmenés sem zavarja.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. A tabletták is csökkentik a vérzést, sok nő - noha nincs partnere - ezért szedi.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2015-06-01 19:03:44
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés