CNS kúp

Kérdés:  Voltam nőnőgyógyásznál fehér erős folyásom van, nem viszket. Baktériumok okozzák, azt mondta. Írt CNS kúpot, előtte írt Clint és akkor a barátom is kapott gyógyszert.
A CNS kúptól el fog múlni? És a barátomnak nem kell semmit szednie rá?
Köszönöm előre is válaszát!

| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom, hüvelyfertőzés
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(májusi)   InforMed

Válasz:  Történt tenyésztés és kenetvizsgálat, vagy csak vaktában kapott gyógyszert? Természetes, a barátját is kezelni kell, párterápia szükséges.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2015-06-01 19:03:44
| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom, hüvelyfertőzés