Fogamzásgátló szedése

Kérdés:  Fél éve kezdődött, hogy a menstruációm első négy napjában olyan görcseim voltak, hogy a munkából is el kellett jönnöm. Először erős fájdalomcsillapítót kaptam, ami nem sokat javított az állapotomon.
Egy hónapja újra elmentem és javasolták a fogamzásgátlót. Megjegyzem, 39 éves vagyok, két gyermekem van és soha nem szedtem.
Ma fogom bevenni az utolsót, de egész hónapban vérezgettem, vagy barnás-fekete folyásom volt és ráadásul végig fájt a hasam, ami az elmúlt négy napban fokozódott.
Nem tudom mennyire természetes, várjam meg a menstruációt, vagy menjek vissza az orvoshoz?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(júniusi)   InforMed

Válasz:  Mindent meg kell szokni, a tablettát is. Nem írja, mit kapott, de szerintem váltani kellene.
Lehet, hogy az injekció lesz a megoldás, emellett egyáltalán nincs vérzés.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. A tabletták is csökkentik a vérzést és a görcsöket, sok nő - noha nincs partnere - ezért szedi.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2015-06-29 10:09:38
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop