Vérzés tabletta szedése mellett

Kérdés:  Évek óta szedem a Lindynette fogamzásgátlót. Máskor is előfordult, hogy elfelejtettem bevenni egy szemet, mégsem tapasztaltam vérzést. Most is kimaradt egy szem, egyet pedig 12 órán belül vettem be, és 2 napja hol erősebben, hol cseppekben vérzem.
Ez természetes reakciója a szervezetemnek, vagy álljak le a gyógyszerrel? Ami még maradt szem az adott havi gyógyszerből továbbra is szedjem? Miután elfogy ugyan úgy meg fog jönni a menstruációm?
Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(júliusi)   InforMed

Válasz:  Folytassa a szedést!
A fogamzásgátló tabletta mellett vérezgetés előfordul. Általában 1-1 szem kihagyása okozza. (A szünetben jelentkező vérzés is a tabletta kihagyása miatti ún. megvonásos vérzés, nem igazi havibaj.) Nagyon kellemetlen tud lenni.
Ha 4-5 nap alatt nem múlik el, menjen orvoshoz, gyógyszerrel megszünteti. Nem lenne jobb a 3 havonta adott injekció?
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. Az én betegeim az injekciót szeretik nagyon, az nagyon kényelmes.
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2015-07-30 20:06:50
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés