Barna folyadék

Kérdés:  Én egy 14 éves lány vagyok. Élek nemi életet kb. 3 hónapja rendszeresen. Menstruáció után 1 nappal észrevettem, hogy barna folyadék jön belőlem. Nem tudom, hogy miért lehet ez? Talán valami bajom van?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(augusztusi)   InforMed

Válasz:  Előfordul, hogy a havibaj kicsi repetát ad. Biztosat mondani csak vizsgálattal lehet.
Nem valószínű, hogy terhes lenne.
De miért nem szed tablettát? Miért kockáztatja a gyakran meddőséget okozó abortuszt? Nem fél, hogy nem lesz babája? Miért a barátra bízza a védekezést, neki semmi baja sem lesz!
Javaslom, mielőbb írasson tablettát!
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2015-09-10 04:38:57
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás