Szteroid melletti terhesség

Kérdés:  Én egy 28 éves rendszeresen sportoló nő vagyok. Pár hónapja anabolikus szteroidot próbáltam ki a sportból kifolyólag, és mellette szedtem fogamzásgátló tablettát is, amelyet azóta abbahagytam. Jelenleg nem szedek semmit.
Ha újra szednék szteroidot, mellette teherbe lehet esni? Nem szeretnék, de elvileg előfordulhat, ha nem védekezünk?
Válaszát előre is köszönöm!

| terhesség, gyógyszeres kezelés, szteroid
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(októberi)   InforMed

Válasz:  Az anabolikus szteroidok nagyon veszélyesek. Ha a sportot főállásnak tekinti és meg tud gazdagodni belőle, akkor meggondolandó, ha nem, akkor ne kockáztasson. A szteroid mellett feltétlen szedjen tablettát, a terhesség nem kívánatos mellette. 30 körül pedig ott az ideje a szülésnek…….
Üdvözlettel:
Petróczi dr.

Kapcsolódó cikkek a Gyógyszerszedés és terhesség rovatban olvashatók.

2015-11-04 19:52:27
| terhesség, gyógyszeres kezelés, szteroid

Web Design & Development Prowebshop