Fogamzásgátló váltás

Kérdés:  3 éve szedek Yadine fogamzásgátló tablettát, az utóbbi időben sajnos néhány mellékhatását vettem észre. Július óta összefüggő akne és pártjának borítja az arcom két felét, illetve menzesz előtt és sokszor alatta is nagyon fáj a fejem.
Milyen gyógyszert tudna ajánlani helyette?
Előre is köszönöm a válaszát!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(novemberi)   InforMed

Válasz:  Ezt látatlanban nem lehet eldönteni, személyes beszélgetés szükséges a legjobb választáshoz. Mielőbb menjen orvoshoz!
Az én betegeim az injekciót szeretik nagyon, 20 éve adom, de ilyen panasza még senkinek sem volt. Valószínűleg Önnél is beválna.
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2015-11-18 21:52:49
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop