Menstruáció kimaradása

Kérdés:  22 éves vagyok, három évig szedtem fogamzásgátló tablettát, először Symiciát majd Milligestest (2 hónapig). Egy hónappal ez előtt hagytam abba a fogamzásgátló szedését, azóta hüvelykúppal védekezünk. Sajnos a hüvelykúp együttlét közben mindkettőnknél égő, csípő érzést idéz elő. A menzeszemnek 7 napja meg kellett volna jönnie, de sajnos ez még nem történt meg. A terhességi teszt negatív lett, tehát ez nem lehet az oka.
Borzasztóan megijeszt, hogy mi történik most a szervezetemben, ilyen korábban nem fordult elő. A párommal babát szeretnénk, ezért akarjuk betartani a három hónapos tablettamentes szünetet, de így, hogy nincs menzeszem, még azt sem tudom kiszámolni, hogy mikor lennék termékeny, nem tudom mi tévő legyek.
Ön szerint, mi állhat a háttérben? Mikor kellene orvoshoz fordulnom ezen problémával?
Előre is köszönöm válaszát!

| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom, hüvelyfertőzés
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2015 ;20(novemberi)   InforMed

Válasz:  Valószínűleg átmeneti hormonzavara van, ez okoz vérzészavart is.
Meg kell hozni mielőbb a vérzését, felesleges várakoznia. A csípő érzés gyulladás miatt van. Tenyésztést és kenetvizsgálatot kell végezni, és annak alapján kell mindkettejüket kezelni.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról, az előkészületről, az élet csodáiról és a meddőségről írottakat.
Nézze meg a videókat. (Baba videók, táncoló ikerbabák.)
Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2015-11-18 21:52:50
| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom, hüvelyfertőzés