Terhesség - Gyógyszerszedés

Kérdés:  18 éves lány vagyok, a barátommal nemrég kezdtünk el élni szexuális életet, nekem ő az első partnerem és védekezés nélkül történtek az aktusok. Az első együttlétet követően kiütések jelentek meg a szeméremtestemen, a hüvelyem bejáratában és az anusz környékén, akadályozott a járásban, borzasztó fájdalmaim voltak, de nőgyógyásznál nem voltam, viszont szedtem Metronidazolt 10 napig napi 3 szemet 8 óránként. A végére nem tudtuk eldönteni, hogy trichomonászom vagy genitális herpeszem volt, viszont azóta eltelt egy hónap és terhességre gyanakszom.
Befolyásolhatja a beszedett gyógyszer a magzat fejlődését?

| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom, hüvelyfertőzés


| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2016 ;21(januári)   InforMed

Válasz:  Honnan tudja, hogy babát vár? Ezt csak vizsgálat alapján lehet eldönteni!
Ami azt illeti, Önnek nagyon súlyos hüvelyfertőzése van.
Tenyésztést és kenetvizsgálatot és víruskimutatást kellene végezni az eredményes kezelés érdekében végezni.
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat. Olvassa el cikkeimet is!
Ha megkeres, szívesen segítek.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Hüvely és a külső nemi szervek gyulladása rovatban olvashatók.

2016-01-20 19:35:56
| hüvelygyulladás, hüvelyfolyás, hüvelyfájdalom, hüvelyfertőzés

Web Design & Development Prowebshop