Kezdő fogamzásgátló szedő

Kérdés:  Figyelmetlenség miatt, jóval hamarabb szedtem be az első tablettát (Elizette), mint ahogy a menzeszem megjön (1,5 héttel hamarabb). Most este bevettem az elsőt, aztán rájöttem, hogy te jó ég mit csináltam, hiszen a menzesz első napján kell majd bevennem, nem tudom, hogy felejthettem el!
Mi történhet? Visszacsinálni már nem tudom, de felborul a hormonrendszer teljesen? Vagy ez az egy tabletta még annyira drasztikus mellékhatásokkal nem fog járni?
Gondolom, meg kell várnom a menzeszemet (1,5 hét múlva), és akkor elkezdenem újból és akkor majd talán visszaáll minden a régi kerékvágásba?

| fogamzásgátló, fogamzás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2016 ;21(januári)   InforMed

Válasz:  Most már folytassa a szedést, a 7 napos szünet után szedje az új csomagot, de menjen el vizsgálatra! Az a biztos.
Nem lenne jobb áttérni az injekciós védekezésre? Az 3 havonta egy szuri, és jóval nehezebb elfelejteni!
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.\nMIME: fogamzásgátló, fogamzásgátlás

2016-02-22 23:20:12
| fogamzásgátló, fogamzás