Menstruáció máskor

Kérdés:  29 éves vagyok. 2014. július óta már nem szedek fogamzásgátló gyógyszert. 2016. 07. 30-án lesz az esküvőm, utána héten pedig már megyünk nászútra. Kiszámítottam és augusztus 1-én jönne meg a menstruációm. A havi vérzésem a gyógyszer elhagyása után aránylag 1-2 nap eltéréssel beállt. Január 18-án, február 15-én, március 14-én és április 11-én jött meg. Kiváltottam a Belara fogamzásgátló gyógyszert, amit anno szedtem.
Hogyan tudnám befolyásolni a fogamzásgátló szedésével azt, hogy 2016. 07. 18-án jöjjön meg a menstruációm? Mikor kezdjem el szedni a gyógyszert?
Köszönettel!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás, menzesz eltolása
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2016 ;21(áprilisi)   InforMed

Válasz:  Tévedés elkerülése végett ezt személyesen beszélje meg orvosával. Ez könnyen megoldható. Több megoldás létezik, de személyes megbeszélés szükséges.
Ezért is jó az injekció, amellett nincs a felesleges megvonásos vérzés.
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. Az én betegeim az utóbbit szeretik nagyon.
Ha megkeres, szívesen segítek.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2016-05-24 01:29:12
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás, menzesz eltolása
hirdetés