Fogamzásgátló injekció - 2 hete tartó vérzés

Kérdés:  A fogamzásgátló injekcióval kapcsolatban szeretnék kérdezni. Április 25-én kaptam meg az injekciót, és azóta folyamatosan vérzek. Hol kevesebb, hol több van, de minden nap van.
Ez normális dolog? Elméletileg azért kaptam ezt az injekciót, mivel kóros vérszegénységben szenvedek, nagyon kevés a vasam (vas: 1,4 umol/l, Ferritin: 4,1 ug/l, Haemoglobin: 98,90 g/l) és hogy minél kevesebb vért veszítsek. De hát már két hete folyamatosan van vérzésem! 43 éves vagyok, 3 sima szülésem volt.
Köszönöm válaszát!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2016 ;21(májusi)   InforMed

Válasz:  Én 20 éve adom az injekciót, és a betegeim imádják. Ez a vérezgetés könnyen elmulasztható, utána viszont 50 éves koráig meg van oldva a védelem, és nincs felesleges vérvesztés.
Egyébként a vérzést más gyógyszerrel is meg lehet szüntetni. Szóval fel a fejjel, minden rendbe jön!
Segítségként olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2016-05-25 23:50:33
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop