Kiszakadt óvszer

Kérdés:  Majus 4-en voltunk egyutt a parommal. Kiszakadt az ovszer, de masnap bevettem a Postinor 2 tablettat. 11-en kellett volna, hogy menstraljak, de egyuttlet utan elkezdtem verezni mint a menstruaciom olyan volt, 6 napig tartott.
Mi lehet az oka? Lehetek terhes?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2016 ;21(májusi)   InforMed

Válasz:  Javaslom, menjen el orvoshoz, csak a vizsgálat adhat biztos választ.
De, miért nem szed rendes tablettát? Az alkalmi tablettában óriási mennyiségű hormon van, és ráadásul 70%-os hatásfokú.
Miért kockáztatja a gyakran meddőséget okozó abortuszt? Nem fél, hogy nem lesz babája? Miért a barátra bízza a védekezést, neki semmi baja sem lesz! Ön kockáztat, Önnek kell védekeznie!
Javaslom, mielőbb írasson rendes tablettát!
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2016-05-27 21:21:03
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés