Szeméremajkak duzzanata - Allergiás lehetek az óvszerre?

Kérdés:  Körülbelül 3 napja szeretkeztem a párommal és azóta a belső szeméremajkaim duzzadtak, viszketnek és égnek. Ezelőtt soha nem volt ilyen panaszom, ezért gyanakszom az óvszerre, pontosabban az újfajtára, amit használtunk. A Durex nevű óvszertől semmi bajom nem volt soha, ezért vagyok bizonytalan, hogy biztos az óvszertől van-e? Illattalan, ugyan abból az anyagból készült óvszert használtunk, csak más márkájút. Síkosítót nem használtunk, fogamzásgátlót nem szedek, barátomnak semmi ismert betegsége nincs és nekem sem.
Előre is köszönöm a választ!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2016 ;21(júniusi)   InforMed

Válasz:  Ön valahogyan hüvelyfertőzést kapott, amit sürgősen kezelni kellene, nehogy méhszájsebe legyen, vagy rámenjen a hólyagjára.
Menjen orvoshoz tenyésztést és kenetvizsgálatot kell végezni mielőbb.
Miért nem Ön védekezik? A barátját fogják kaparni, és a barátja lesz meddő? Neki nem lesz kisbabája?
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról, továbbá a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2016-07-29 09:58:31
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop