Fogamzásgátlás

Kérdés:  A múlt hónapban el kellett tolnom a menstruációm mivel Triodena tablettát szedek, így a végéről kezdtem el szedni a tablettát, de az első szemet véletlenül az elejéről szedtem be. Utána másnap ugyanúgy folytattam a végéről.
A fogamzásgátló hatás így is érvényesült? Ennek a levélnek mindjárt vége és utána ugyanúgy meg fog jönni a 7 nap szünet alatt? 1 hete kb. barna folyást vettem észre, ami mindennapos, ez lehet a gyógyszer megfordított szedése miatt, vagy más oka van?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás, menstruáció eltolása
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2016 ;21(augusztusi)   InforMed

Válasz:  Nem tudom, honnan vette, hogy így kell a vérzést eltolni, de ezt biztos nem orvos tanácsolta. Szerencsére a védő hatás így is fennmarad, csak esetleg vérzés/barna folyás lehet az egész csomag alatt.
Más a tabletták összetétele, a színek szerint. Máskor orvossal beszélje meg ezt.
Üdvözlettel:
Petróczi dr.

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2016-09-01 21:44:08
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás, menstruáció eltolása