Elhúzódó vérzés

Kérdés:  40 éves anyuka vagyok. 14 éve szültem, előtte is, utána is fogamzásgátlót szedtem, majd 2 éve, váltottam hurokra. A ciklusom 28 napos, de 5-6 napig olyan kis mennyiségű vért tapasztalok, amit csak pisilés után a papíron látok, majd 6. naptól kezdődik a rendes vérzés, ami kb. 3-4 napig tart.
Decemberben volt rákszűrés, hüvelyi ultrahang - minden rendben volt, engem mégis aggaszt ez a dolog, kényelmetlen az az 5 napos elővérzés, vagy minek nevezzem.
Kérdeztem orvosomat, hogy ez normális-e? Hurok mellett előfordul - ezt a választ kaptam. Valóban attól van? Szedjek inkább megint fogamzásgátlót? Mit javasol?
Várom válaszát, tisztelettel!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2017 ;22(februári)   InforMed

Válasz:  Tablettát 40 felett nem szedhet, csak az injekció lehetséges megoldásként.
Szerintem a klimax előszelét érzi.
Erre van nagyon jó megoldás, a hormonpótló kezelés. Ezt kellene mielőbb elkezdeni. Az helyre teszi a havibaj eltérés miatti vérzészavart.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu ) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2017-02-24 05:57:08
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
+ További hírek