Folyamatos pecsételő vérzés

Kérdés:  19 éves lány vagyok, 4 hónapja élek nemi életet, fogamzásgátló gyógyszert nem szedek. Utoljára novemberben voltam nőgyógyásznál (ekkor még szűz voltam), ahol csinált az orvos egy rákszűrést. Hyper és paraceratosist jelölt be a lapon, és azt, hogy további kezelést nem igényel. Az utóbbi 2 hónapban szinte folyamatosan pecsételő vérzésem van, vagy barnázás. A hasam nem fáj, sem a derekam. Menstruáció után egy nappal jelentkezik, először csak nagyon gyengén,aztán a peteérés napján felerősödik. Az utolsó előtti 2 ciklus között meg is jött 3 napra. Azután 1héttel rendesen megjött megint és 5 napig tartott.
Mitől lehet ez? Aggaszt a dolog.
Előre is köszönöm a válaszát!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2017 ;22(márciusi)   InforMed

Válasz:  Hát ezt neten át nem lehet eldönteni, vizsgálat szükséges. De a tablettázóknak nincsenek ilyen panaszai, javaslom, mielőbb írasson tablettát. (Ezzel egyben megelőzi a meddőséget okozó abortuszt.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (honlapomon) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2017-03-27 03:54:19
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés