Terhesség?

Kérdés:  3 hete volt az első alkalmam a barátommal, azóta fáj az alhasam, ennek mi oka lehet? A menstruációm rendesen megjött időben, az aktus után 1 héttel, lehetséges terhesség? Semmilyen mellékhatást nem érzek, de egy teszten nagyon halvány lett a második csík.

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2017 ;22(júliusi)   InforMed

Válasz:  Ha nem szedett tablettát (legalább utána kellett volna alkalmit bevenni), akkor minden lehetséges. Menjen el vizsgálatra mielőbb!
Önnek kell védekeznie, mert a barátjának nem lehet gondja belőle, csak Önnek!
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2017-08-03 08:13:47
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés