Terhesség?

Kérdés:  7 hónapja szedek fogamzásgátlót (Symicia). Vasárnap elkezdtem az új levelet, ill. együtt voltam a párommal, megszakítás nélkül. Kedden este kezdődően hánytam, illetve ment a hasam, egész éjszaka, így a bevett gyógyszer valószínűleg kiürült (este 8-kor szoktam bevenni).
A vasárnapi aktus miatt kell, aggódjak, terhesség szempontjából?
Köszönettel: Amarilla!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2017 ;22(novemberi)   InforMed

Válasz:  Nem kell aggódnia! A tabletta a 87 napos szünet alatt is teljes védelmet nyújt. Ön biztonságban van. 1-1 kihagyás teljesen veszélytelen.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2017-11-20 00:58:39
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
hirdetés