Azalea - vérzés

Kérdés:  33 éves vagyok, márciusban született 2. kislányom. Jelenleg is szoptatom. Októberben jött meg először a menstruációm, lezajlását követően voltam orvosnál, citológia leletem (364/17) P2, negatív. Az orvosom felírt Azaliát, mely szedésével megvártam a következő menstruációt. A várt időben meg is jött, a gyógyszert elkezdtem szedni az első napon, majd a vérzés nem erősödött, alig néhány csepp volt.
Két héttel később ismét vérzés jelentkezett, mely intenzívebb és erősebb volt, mint az első menstruáció esetén, mostanra 6 napja tart, talán csökkent. Görcs nem volt jelentős, ritkán és enyhe, fejfájás és mellfájdalom volt inkább, másabb érzés, mint a szoptatás során eddig tapasztalt.
A gyógyszer szedését abbahagytam 2 napja. Mivel jelenleg a férjem kiküldetésben van és egy hónap múlva jön haza, így nem számít a védettség. A vérzés továbbra is fennáll, a fájdalom elmúlt.
Szükséges egy orvosi vizsgálat, vagy betudhatom mindezt a gyógyszer hatásának és elmúlik a vérzés is?
Előre is köszönöm a választ!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2017 ;22(novemberi)   InforMed

Válasz:  Az Azalea mellett előfordul vérezgetés. Abbahagyás helyett orvosához kellett volna menni. De ezt még most is megteheti, keresse fel, Megoldja a gondját.
Üdvözlettel:
Petróczi dr.

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2017-11-23 22:07:23
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás