Menstruáció

Kérdés:  22 éves nő vagyok, 2 éve szedek fogamzásgátlót, amit a legutóbbi menstruációm után (szombaton) elfelejtettem bevenni és másnap reggel vettem be, ami után nemsokára újra megjött a menstruációm, de estére elmúlt. Ma délután újra megjött.
Mióta szedem a fogamzásgátlót, eddig még nem történt ilyen. Mitől lehet ez?
Köszönöm előre is a válaszát!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2017 ;22(decemberi)   InforMed

Válasz:  Egyszerű: a rendszertelen szedéstől!
Sajnos, nem lehet kihagyni, mert – akár a 7 napos szünetben - vérzés léphet fel.
Javaslatom: térjen át a 3 havonta adandó injekcióra! Azt az én betegeim imádják.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2017-12-14 03:53:59
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás