Fogamzásgátlás

Kérdés:  34 éves vagyok. A második gyermekem születése után gyógyszeres spirál védekezésre tértem át. 1,5 hónap után leesett a spirál.
Utána fogamzásgátlót kezdtem el szedni 8-9 hónapja szedem. Mostanában a ciklus közepén pecsételő vérzésem (inkább barnás "folyás") jelentkezik.
A nőgyógyász azt javasolja, hogy próbáljuk meg újra a gyógyszeres spirált. Vannak kétségeim, hogy megint leesik esetleg és nem szeretnék újabb 40.000 forintot feleslegesen kidobni.
Elképzelhető Ön szerint, hogy rosszul lett feltéve? Vagy a szervezetem lökte ki? Másik lehetőség, hogy megpróbálunk áttérni másik típusú fogamzásgátlóra.
Amennyiben nem esne le a spirál, én jobban szeretném azt. Doktor úr szerint melyik a kíméletesebb módja a fogamzásgátlásnak?
Üdvözlettel!

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2018 ;23(januári)   InforMed

Válasz:  Én több, mint 20 éve az injekciót adom betegeimnek. Az a legkényelmesebb.
A spirál mára már elavult.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. Ha megkeres, szívesen segítek, címem és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2018-01-14 00:31:38
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás

Web Design & Development Prowebshop