Escapelle 24

Kérdés:  T.Doktor úr! Kérdésem a következő lenne! Aug. 24-én menstruáltam ami tartott aug. 28.-ig! Októberi 02.-án vettem egy esemény utáni tablettát (Escapelle) utána egy hétre rá 9.- én ismét volt vérzésem ami 3-4 napig tartott! Most 22.-én kellett volna,hogy megjöjjön! Most 5 napot késik! Mire számíthatok? Mikor fog a következő menstruációm megjönni?!?! Előre is köszönöm a segítségét! Üdvözlettel:Tünde

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2018 ;23(októberii)   InforMed

Válasz:  Hát, ez eléggé felforgatja a ciklust, sok minden lehet, ráadásul elég alacsony a védelmi képessége. Orvoshoz kell mennie.
De: miért a fiúra bízza a védekezést? Neki nem lehet baja! Ön van veszélyben! Önnél lehet a nem kívánt terhesség miatt abortusz, ami 30% szövődménnyel jár. (Pl. méhsérülés miatti méheltávolítás. )
Nem Önnek kellene saját magát tablettával védenie?
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

2018-10-09 05:00:15
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop