Lehetek terhes?

Kérdés:  21 éves vagyok, körülbelül másfél éve állapították meg,hogy PCO-s vagyok. Azóta szedem a Metformint(850 mg), valamint fogamzásgátlónak a Dienille-t. Menstruáció előtt pár nappal voltunk együtt a barátommal. Csütörtöki napra esett,hogy meg kell jönnie, de ehelyett kedden tartott egy napig a vérzésem. Naponta párszor éreztem görcsölést, de azóta se jött meg. Lehetséges, hogy terhes lennék?

| fogamzásgátlás, megvonásos vérzés
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2018 ;23(októberi)   InforMed

Válasz:  Biztosan NEM! A tabletták mellett nincs havibaj, hanem a szünet-(=hormonszintesés) miatt megvonásos vérzés lép fel. Ez viszont sokszor nem hasonlít a megszokott havibajra.
A szünet után folytassa a szedést. Ha akkor sincs rend, menjen el vizsgálatra.
Bővebb magyarázatért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a tablettáról írottakat.
Üdvözlettel:
Petróczi dr.

2018-10-18 05:57:41
| fogamzásgátlás, megvonásos vérzés
hirdetés