Nolpaza-Rezia

Kérdés:  Tisztelt Doktor Úr! 38 éves vagyok, 2,5 ève szedek Reziát, eddig nem volt gond. Az előző hónapban rövidebb volt a ciklusom és alig véreztem. Szeptember 18-tól Nolpaza savlekötőt is szedek, a háziorvos nem mondta, hogy gond lehet. Október 13-án megjött a menstruációm, de még kevesebb, mint a múltkor. Inkább pecsételés. Elképzelhető, hogy a savcsökkentő gyengítette a Rezia hatását és babát várok? Köszönettel!

| fogamzásgátlás, megvonásos vérzés
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2018 ;23(októberi)   InforMed

Válasz:  Ehhez a savlekötőnek semmi köze! Ön nem terhes! A tabletták mellett nincs havibaj, hanem a szünet-(=hormonszintesés) miatt megvonásos vérzés lép fel. Ez viszont sokszor nem hasonlít a megszokott havibajra. Most ezt tapasztalja.
A szünet után folytassa a szedést. Ha akkor sincs rend, menjen el vizsgálatra.
Mindent megért, ha honlapomon elolvassa (www.drpetroczi.hu) a tablettáról írottakat.
Üdvözlettel:
Petróczi dr.

2018-10-18 05:57:41
| fogamzásgátlás, megvonásos vérzés
hirdetés