Abortusz

Kérdés:  Tisztelt Doktor úr! Nekem augusztus 29.-én volt első abortuszom és azóta nem menstruáltam még. Műtés után egy héttel később közösültem a párommal de nem ment el bennem időben kivette. Semmi terhességre utaló jelet nem észlelek!! Mi állhat a háttérben? Előre is köszönöm válaszát! !!

| fogamzásgátló, abortusz
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2018 ;23(októberi)   InforMed

Válasz:  Van, hogy vérzés után nem áll vissza a ciklus. Mielőbb-menjen orvoshoz.
De: miért a fiúra bízza a védekezést? Neki nem lehet baja! Ön van veszélyben! Önnél lehet a nem kívánt terhesség miatt abortusz, ami 30% szövődménnyel jár. (Pl. méhsérülés miatti méheltávolítás. )
Nem Önnek kellene saját magát tablettával védenie?
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2018-10-27 22:32:54
| fogamzásgátló, abortusz