Mirena vérzés

Kérdés:  Tisztelt Dr.Petróczi István úr! Javaslatát kérem, mert nőgyógyászomhoz csak február 15-re kaptam. Egy éves évfordulója van a második Mirenámnak, amit menstruáció "megszüntetésére" kaptam, hogy 2013-ban műtött endometriózisom ne jöjjön vissza. Nagyjából május óta nem véreztem, de most, a karácsony előtti héten hirtelen el kezdtem vérezni. Azt gondoltam, hogy áttörésés vérzés (olvastam, hogy előfordulhat). A vérzés pár nap alatt elmúlt, viszont azóta fáj az alhasam, illetve átlátszó nyák távozik belőlem - de csak a WC papíron látom. Ráadásul elkezdődött a vérzéssel együtt egy állandó nyomás a fejemben (vérnyomásom rendben), szédelgek, félrever a szívem. Elképzelhető, hogy a hormonjaim borultak fel, és okozzák ezeket a tüneteket? A szívem félreverésére Betalock-ot szedek már évek óta, mióta szedem, most jött elő újra ez az extraszisztolé. 42 éves vagyok, két gyermekem van. Válaszát előre is köszönöm
HC: A spirálok mára háttérbe szorultak. A Mirena helyett is sokkal jobb a fogamzásgátló injekció. Javaslom, arra térjen át. Az én betegeim imádják az injekciót!
Rákszűrésen mikor volt? Orvosának mondja, hogy vérzik, és akkor soron kívül fogadja.
Még valami: a szívritmuszavar nem csak rossz érzés, de elég veszélyes is.
Holter monitor (=24 órás EKG) történt? Tudja, hogy ezeket a ritmuszavarokat szívkatéterezéssel meg lehet szüntetni? Összesen 3 nap kórház, s utána új élete kezdődik…
Kérdezzen utána! A Betalock csak tüneti kezelés, attól nem gyógyul meg!
Jobbulást:
Petróczi dr.

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2019 ;24(januári)   InforMed
2019-01-15 01:28:39
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop