Fura menstruáció

Kérdés:  Október 6.-án este együtt voltam a párommal. Akkor volt az akkori menstruációm 2. napja. Azóta mindhárom hónapban megjött, habár utoljára gyengén kezdődött, második nap is reggel véreztem rendesen, de délutánra alig volt valami, 3. nap szintén így, 4. nap alig volt valami, rendesen elmúlt. Rendszeresen szedem a fogamzásgátlóm, a gyógyszer miatt 3-4 napos csak a menstruációm. Mi lehetett a probléma ?
HC: Ha rendesen szedi a tablettát, akkor nincs félnivalója. Ilyenkor nincs havibaj, hanem a hormonszint esés miatt egy műtermék vérzés. (Az injekció mellett teljesen kimarad, akár az igazi terhességnél.)
Nincs oka az aggodalomra……
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2019 ;24(januári)   InforMed
2019-01-15 01:28:39
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop