Közti vérzés

Kérdés:  Tisztelt doktor úr! 42 éves, 4 gyerekes anya vagyok. Fél éve (fiatalként már szedtem) ismét Tri-regolt szedek. Már előző hónapban is volt egy kis vérezgetésem, most viszont bár csak 6 napja szedem az új levelet, menstruációszerű jelentős vérzésem van. Minden nap bevettem, legfeljebb pár óra csúszással. Voltam nőgyógyásznál, semmi rendkívülit nem talált. Mi lehet a gond? Mivel már 40 felett vagyok és volt terhességi cukorbetegségem is, váltanék más megoldásra. Aki megvizsgált, spirált javasolt, én viszont úgy tudom az a megfogant petesejtek beágyazódását gátolhatja, ami számomra elfogadhatatlan. Köszönettel várom válaszát.

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2019 ;24(januári)   InforMed

Válasz:  Bevezetőként annyit, hogy 2x20 felett tilos a tabletta trombózis kockázat emelkedés miatt. Onnantól az injekció a javasolt. Azt 50 éves korig bárki kaphatja. Tehát váltani kellene…. A spirál drága és elavult….. Minél előbb annál jobb.
Üdvözlettel: Petróczi dr.

2019-01-15 01:28:40
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop