Étrendkiegészítők

Kérdés:  Tisztelt Dr. Úr! Teherbeeséssel próbálkozom. Heti pár alkalommal otthon aerobikozom, mert hízékony típus vagyok. Az edzések előtt l-karnitint fogyasztok. Kérdésem az lenne, ha teherbeesek, okozhatok e az l-karnitinnel valami problémát, illetve folytathatom e a használatát? Egyáltalán a teherbeesést befolyásolja valamilyen módon? Természetesen a tornát mérsékelem, amint tudomást szerzek a terhességről. Másik dolog pedig a Walurinal max kúraszerű fogyasztása (aranyvessző kivonattal). Okoz e problémát ha szedése alatt időközben teherbe esek? Úgy hallottam aranyvessző kivonat miatt terhesség alatt kerülendő. Válaszát előre is köszönöm!

| étrendkiegészítők, terhesség
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2019 ;25(januári)   InforMed

Válasz:  Lehet, hogy nem tetszik a válaszom, de én ezektől óvom a kismamákat. Nehogy baja legyen a babának, inkább kerüljék ezeket. A növényi készítmények veszélyesek lehetnek.
Más: ha nem jön össze gyorsan a baba, menjen orvoshoz, mert az idő nagyon múlik.
Üdvözlettel:
Petróczi dr.

2019-01-19 23:12:32
| étrendkiegészítők, terhesség

Web Design & Development Prowebshop