Fogamzásgátló tabletta tünete lehet-e

Kérdés:  Üdv Doktorúr 3 napja szedem a fogamzásgátlót, és az lenne a kérdésem, hogy ennyi idő alatt hathat a menstruációra, ugyanis lényegesen kevesebb, mint szokott lenni. Az első nap rengeteget véreztem, super tampont kellett használni, most viszont alig-alig, de van lehet ez a gyógyszer hatása? A menstruációs időm 3 És 5 nap között szokott lenni.

| fogamzásgátló, vérzészavar
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2019 ;25(januári)   InforMed

Válasz:  A tabletta csökkenti a vérzés, sok nő ezért szedi, noha nincs partnere. A tabi mellett művérzés van, nem az igazi havibaj.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www. drpetroczi. hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

2019-01-19 23:12:33
| fogamzásgátló, vérzészavar
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop