Meliane

Kérdés:  Tisztelt Doktor Úr! Évek óta használok fogamzásgátlót (Meliane). Miután végetért a párkapcsolatom, abbahagytam, és utána 3 hónapon keresztül teljesen szabálytalanul menstruáltam. Most ismét stabil párkapcsolatban élek, ezért gondoltam, hogy újra elkezdem szedni a tablettát. A betegtájékoztató szerint a menstruáció első napján kell elkezdeni, így amikor legközelebb elkezdtem menstruálni, bevettem az első tablettát. Azonban az első nap után nem folytatódott a menstruációm, (akkor is csak gyenge volt), a tablettát viszont azóta is szedem. Nem tudom, hogy most így kifejti a hatását, vagy javasolt lenne más fogamzásgátló módszert is alkalmazni?

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2019 ;25(januári)   InforMed

Válasz:  Tökéletes a hatás, folytassa nyugodtan,
Ez a vérzés csak egy műtermék, amit a tabletta abbahagyás miatti hormonszintesés
Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

2019-01-27 05:13:30
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop